Kulturistika

Dieta na 12 týdnů pro lepší postavu

Dieta na 12 týdnů pro lepší postavu

Autor: Alunka | 03.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V tomto článku se zaměříme na dvanáctitýdenní dietu a cvičební program, který slibuje nejen ztrátu tuku (až 10 kg), ale i zformování postavy a svalnatější tělo. Celý článek >

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Autor: fit-kul | 02.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny jsou nezbytné pro správnou funkci organismu. Tělo si je nedokáže samo syntetizovat, proto musejí být přijímány ve stravě. Často jsou označovány zkráceně jako omega-3 kyseliny či zkratkou PUFA (polynenasycené mastné kyseliny). Celý článek >

Jak vybrat správný protein?

Jak vybrat správný protein?

Autor: fit-kul | 02.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Bílkoviny jsou základním stavebním kamenem při opravě a růstu svalové tkáně. Zabraňují rozkladným procesům (katabolismus), ke kterým dochází zvláště po tréninku. Jedním z hlavních zdrojů příjmu bílkovin ze stravy je maso (vepřové, hovězí, kuřecí atd.), vejce, Celý článek >

Sporty, u kterých spálíte nejvíce kalorií

Sporty, u kterých spálíte nejvíce kalorií

Autor: Alunka | 31.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak spálit co nejvíce kalorií za co nejméně času? Představujeme vám 12 sportovních aktivit a přibližné množství kalorií, které při nich spálíte. Celý článek >

Svaly, trénink, ego

Svaly, trénink, ego

Autor: fit-kul | 30.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Bohužel to vídám v posilovně až příliš často. Lidé trénují s váhami, které jsou evidentně nad jejich síly a proto to kompenzují různým cheatingem od houpavých až po trhavé pohyby. Což v podstatě znamená, že využívají ke zvednutí činky fyzikální pomoc - ovšem b Celý článek >

Super pomalá opakování: ANO x NE

Super pomalá opakování: ANO x NE

Autor: fit-kul | 29.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pojem super pomalá opakování není ve světě kulturistiky nic nového. Základní koncept tohoto tréninku je jednoduchý: každé opakování provádíte 14 vteřin! Celý článek >

Minerály: proč jsou tak důležité?

Minerály: proč jsou tak důležité?

Autor: fit-kul | 28.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Minerály jsou anorganické látky, potřebné v těle v malém množství, účastňující se mnoha chemických reakcí. Jsou potřebné pro normální růst a vývoj organismu, jsou přítomny ve všech buňkách a tkáních. Více než 50 druhů minerálních látek, které se nacházejí v li Celý článek >

Atkinsova dieta

Atkinsova dieta

Autor: fit-kul | 27.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Každý zná někoho, kdo již někdy držel dietu. Ale výsledky jsou často velmi málo povzbuzující. Ve skutečnosti, je velká šance, že mnoho lidí co čte tento seriál článků drží nějakou dietu právě teď. Celý článek >

Glykemický index 1.část

Glykemický index 1.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Glykemický index (GI) je měřítko toho, jak rychle stoupá hladina krevního cukru po požití sacharidů. Zjednodušeně řešeno, tyto konzumované sacharidy, jsou vstřebávány do krevního řečiště v podobě glukózy (cukr v krvi). Hladina cukru v krvi je důležitá pro orga Celý článek >

Glykemický index 2.část

Glykemický index 2.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Ve druhém pokračování článku o glykemickém indexu se dozvíte, jaký má vliv konzumace jednoduchých a komplexních sacharidů na tělesný tuk. Celý článek >

Jakou má protein funkci v těle?

Jakou má protein funkci v těle?

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kulturisté a vzpěrači konzumovali velké množství bílkovin v přesvědčení, že tím zvyšují množství vytvořené svalové hmoty. Po celá desetiletí vědci a doktoři na tento fakt pohlížely s opovržením a nedůvěrou, protože v té době neexistovali žádné vědecké studie z Celý článek >

Vyčerpání glykogenu

Vyčerpání glykogenu

Autor: fit-kul | 25.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mnoho lidí chodí do posilovny v naději, že spálí nějaký ten tuk a zhubnou. Ale mnohem důležitější je, pokud chcete zhubnout, pochopit základy toho, jak vaše tělo spaluje tuk. Chcete-li s tím začít, nejdříve se musíme podívat na primární zdroj energie pro vaše Celý článek >

Kardio cvičení - které z nich je účinnější?

Kardio cvičení - které z nich je účinnější?

Autor: fit-kul | 25.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Známe dva typy kardio cvičení, nízko-intenzivní (chůze, jízda na kole, plavání) a vysoce-intenzivní (běh, spinning, rychlý aerobik). Ačkoliv jsou oba tyto typy cvičení efektivní při spalování tělesného tuku, musíte zvolit takové, které je nejvhodnější a také n Celý článek >

Kulturistický trénink: stroje vs. volná váha

Kulturistický trénink: stroje vs. volná váha

Autor: fit-kul | 25.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

V posilovně strávíte asi 1 hodinu denně, ale je zde zbylých 23 hodin, které strávíte mimo posilovnu. A v tuto dobu vaše svaly pracují v přirozeném rozsahu (který se u každého člověka trochu liší) a proto neomezujte zbytečně své svaly tréninkem na strojích. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 15 , registrovaných: 3