Kulturistika

Jak na mrtvý tah?

Jak na mrtvý tah?

Autor: fit-kul | 16.10.2011 14:49 | Komentářů: 0

Mrtvý tah je jedním z nejlepších cviků na celkové zvýšení síly a svalového objemu (tedy za předpokladu, že je prováděn správnou technikou). Také se jedná o jeden ze soutěžních cviků v silovém trojboji (powerliftingu). Mrtvý tah je jeden z nejlepších testů celk Celý článek >

Jak na dřep?

Jak na dřep?

Autor: fit-kul | 15.10.2011 23:04 | Komentářů: 0

Dřep je cvik zaměřený na procvičení spodní části těla. Je také jedním ze soutěžních cviků v silovém trojboji (powerliftingu). Tento cvik se zaměřuje na procvičení kvadricepsů a hýždí, ale také zahrnuje procvičení hamstringů, lýtek a dolní části zad. Dřep je ča Celý článek >

Pevné břicho zn. RYCHLE

Pevné břicho zn. RYCHLE

Autor: fit-kul | 12.10.2011 19:39 | Komentářů: 0

Pokud se snažíte mít pěkné, ploché a vyrýsované břicho, ale stále se vám to nedaří, s největší pravděpodobností děláte něco špatně. V tomto článku vám ukáži, co přesně budete muset udělat, aby se dostavily kýžené výsledky. Postupujte podle těchto čtyř jednoduc Celý článek >

Začínáme s kulturistikou

Začínáme s kulturistikou

Autor: fit-kul | 10.10.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kulturistika není jen stále více a více populárnějším sportem, ale je hlavně prostředkem, jak zvýšit tělesnou sílu a transformovat tělo do sportovního vzhledu. Celý článek >

Silový trénink pro začátečníky

Silový trénink pro začátečníky

Autor: fit-kul | 03.10.2011 17:22 | Komentářů: 0

Tento trénink je vhodný jak pro muže tak i pro ženy, kteří chtějí začít s posilováním celého těla, jedná se o tzv. fullbody trénink. Celý článek >

Intervalový trénink

Intervalový trénink

Autor: fit-kul | 29.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Běh, plavání či jízda na kole se řadí mezi populární kardiovaskulární cvičení, ale zpravidla zabírají spoustu času, který mnoho lidí prostě nemá. Je však možné provádět efektivní kardio trénink za pouhých 20 minut. Celý článek >

Rychlost metabolismu

Rychlost metabolismu

Autor: fit-kul | 27.09.2011 21:58 | Komentářů: 0

Rychlost metabolismu v podstatě znamená rychlost, při které vaše tělo spaluje kalorie, ať už aktivně nebo pasivně. Cvičení může pomoci zvýšit rychlost metabolismu a proto je cvičení po ránu tak efektivní, protože dokáže zrychlit metabolismus po celý den, čímž Celý článek >

Domácí kruhový trénink

Domácí kruhový trénink

Autor: fit-kul | 24.09.2011 18:36 | Komentářů: 0

Kruhový trénink je vynikající způsob jak zlepšit zdraví a zvýšit sílu. Velkou výhodou je, že může být prováděn jak v posilovně, doma nebo i venku. Níže uvádím klasický kruhový trénink, který bez problémů zvládnete i doma. Celý článek >

Svaly ZDARMA!!!

Svaly ZDARMA!!!

Autor: fit-kul | 23.09.2011 20:48 | Komentářů: 0

Jestli si myslíte, že nemůžete mít svaly bez toho, abyste platili za drahé permanentky do posilovny či si domů nepořídili drahá posilovací zařízení, tak se podívejte na tato tréninková videa. Celý článek >

Rychlé a efektivní domácí cvičení

Rychlé a efektivní domácí cvičení

Autor: fit-kul | 23.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pro ty, kteří se snaží dostat do kondice, ale nechtějí chodit do posilovny, je dobrý výběr domácího tréninku zásadní. Domácí cvičení lze snadno měnit tak, aby se po čase nestalo nudným a současně poskytuje možnost cvičení snad pro všechny lidi na všech úrovníc Celý článek >

Něco málo o mase

Něco málo o mase

Autor: fit-kul | 21.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Archeologické vykopávky potvrdily, že člověk se živí masem již po velmi dlouhé období. Maso obsahuje širokou paletu důležitých živin, včetně vysoce kvalitních bílkovin, vitaminu D, vitaminů skupiny B, především B12, z mikroživin pak železo, zinek a selen. Přim Celý článek >

Energetický deficit = hubnutí

Energetický deficit = hubnutí

Autor: fit-kul | 19.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pokud se snažíte zhubnout, vaší jedinou šancí je dostat se do energetického deficitu. Pokud tedy chcete opravdu zhubnout, přečtěte si tento článek. Celý článek >

Chůze a hubnutí

Chůze a hubnutí

Autor: fit-kul | 18.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pokud si říkáte, že je již potřeba něco udělat s přebytečnými kily, potom by chůze mohla být nejlepším způsobem, jak vás dostat zpět do formy a pomoci vám zhubnout. Chůze je efektivní činnost jak regulovat tělesnou hmotnost, spalovat kalorie, posílit vaše nohy Celý článek >

Zdroje bílkovin

Zdroje bílkovin

Autor: fit-kul | 15.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Většina lidí může získat dostatek bílkovin pro normální funkci organismu a pro další růst svalové hmoty ze zdravé, dobře vyvážené stravy. Nicméně, často se stává, že za honbou po větším přísunu bílkovin konzumujeme i takové zdroje bílkovin, které obsahují větš Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 12 , registrovaných: 2