Kulturistika

Vše, co jste chtěli vedět o posilování - 2.část

Vše, co jste chtěli vedět o posilování - 2.část

Autor: fit-kul | 30.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Ve druhé části článku o posilování se dozvíte něco o pokročilých metodách tréninku. Celý článek >

Antagonistické supersérie

Antagonistické supersérie

Autor: fit-kul | 29.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jedná se o intenzifikační techniku, kdy provádíte dva cviky pro protichůdné svalové partie a to bez přestávky (antagonistické supersérie). Celý článek >

Splitový trénink

Splitový trénink

Autor: fit-kul | 29.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tento trénink se řadí mezi základní kulturistické rutiny a je vhodný jak pro muže, tak i pro ženy. Celý článek >

21 tipů pro spalování tuků

21 tipů pro spalování tuků

Autor: fit-kul | 27.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Možná máte hodně svalové hmoty, ale vaše svaly nikdo neuvidí, když budou pečlivě skryty pod silnou vrstvu tuku. Žádný trénink v posilovně nezviditelní váš six-pack, pokud nebudete věnovat dostatek pozornosti i vaším stravovacím návykům. Celý článek >

Kruhový trénink

Kruhový trénink

Autor: fit-kul | 26.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kruhový trénink je cvičení zaměřené na posílení všech hlavních svalových skupin těla a stejně tak všech šlach a vazů. To je zvláště důležité při vybudování kvalitního základu tělesné síly. Celý článek >

Svaly, dieta, výživa

Svaly, dieta, výživa

Autor: fit-kul | 24.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dieta a správná výživa jsou jedním, ne-li nejdůležitějším, faktorem vedoucím k tělu vašich snů. Bez ohledu nato, jaké jsou vaše cíle, jedna věc zůstává stále stejná - vaše tělo potřebuje kvalitní bílkoviny, sacharidy i tuky. Celý článek >

Začínáme s posilováním

Začínáme s posilováním

Autor: fit-kul | 22.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Gratuluji! Je skvělé, že jste se rozhodli začít s posilováním a je jedno z jakého důvodu, ať už chcete soutěžit, získat sílu pro jiný sport nebo prostě jenom pro zábavu a budování hezkého těla. Rozhodnout se posilovat je nejdůležitějším krokem k dosažení posta Celý článek >

Druhy kardio tréninků

Druhy kardio tréninků

Autor: fit-kul | 20.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V dnešním článku vám popíši 3 nejúčinější kardiovaskulární tréninky pro efektivní spalování tělesného tuku. Budete si moci vybrat z vysoce intenzivního kardio tréninku, vysoce intenzivního intervalového kardio tréninku a nízko intenzivního kardio tréninku – a Celý článek >

Počítání kalorií

Počítání kalorií

Autor: fit-kul | 20.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Záleží na kaloriích nebo stačí jíst určité potraviny a zaručeně zhubnete? Je potřeba počítat kalorie nebo stačí počítat porce? Je nutné vést jídelní deník? Je počítání kalorií do konce života nereálné nebo je to jen část ceny, kterou zaplatíte za lepší tělo? Z Celý článek >

Vytvořte si vlastní plán spalování tuků!

Vytvořte si vlastní plán spalování tuků!

Autor: fit-kul | 19.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V tomto článku vám vysvětlím, jaké činnosti jsou nejvhodnější pro spalování tuků a jak často a dlouho je potřeba je provádět. Samozřejmě více není vždy lépe, takže i tento článek shrnuje rizika nadměrného kardia na silový trénink. Celý článek >

Recepty: Dokonalá snídaně

Recepty: Dokonalá snídaně

Autor: fit-kul | 18.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Každý má rád na snídani něco jiného. Někdo si namaže chleba s paštikou, ohřeje si fazole s párkem, připraví si kornfleiky s mlékem nebo si dá vlašák s rohlíkem či nesnídá vůbec. V dnešním receptu vám ukáži přípravu "dokonalé" snídaně. Takové snídaně, která spl Celý článek >

Spalovat tuky a zároveň budovat svalovou hmotu?

Spalovat tuky a zároveň budovat svalovou hmotu?

Autor: fit-kul | 17.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Vyrýsovaná, svalnatá postava je snem a cílem snad všech kulturistů a fitness nadšenců. Jak se blíží léto - sezóna obnažených těl, tak všichni začínají přemýšlet, jak se zbavit tukových zásob, které se nashromáždily během zimního období. Takže začneme rýsovat a Celý článek >

Chvála brambor

Chvála brambor

Autor: fit-kul | 17.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Brambory představují běžnou složku ve stravě většiny Evropanů, avšak někdy je jejich význam ve výživě přehlížen. Mezi pokrmy připravenými z brambor existují velké rozdíly v jejich nutriční hodnotě v závislosti na způsobu přípravy, což do značné míry ovlivňuje, Celý článek >

TMSR - trénink maximálního svalového růstu

TMSR - trénink maximálního svalového růstu

Autor: fit-kul | 15.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

POZOR – tento trénink není určen pro slabochy!!! Toto je příliš účinný trénink, člověk musí být připraven na extrémní svalový růst. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 9 , registrovaných: 3