Kulturistika

10 kroků k masivním pažím - 1. část

10 kroků k masivním pažím - 1. část

Autor: fit-kul | 10.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kolikrát se už stalo, že jste se postavili před zrcadlo, zatli biceps nebo triceps a…. nic "velkého" se nestalo? Tak jdete do posilovny s ještě větším odhodláním, snažíte se zvedat co nejtěžší váhy, ale zrcadlo a metr říkají stále stejný příběh? Celý článek >

Druhy proteinů

Druhy proteinů

Autor: fit-kul | 10.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

V dnešní době máme na výběr z nepřeberného množství proteinů. Ale kdo se v tom má vyznat? A proto se chci v dnešním článku věnovat jejich správnému rozdělení, kdy který protein použít a proč ho vůbec použít. Protože správná konzumace jednotlivých druhů protein Celý článek >

Několik rad jak zatočit s tukem

Několik rad jak zatočit s tukem

Autor: fit-kul | 10.07.2011 00:00 | Komentářů: 1

Mnoho lidí se snaží neúspěšně zhubnout pomocí různých diet apod. Často zapomínají nebo neznají základy správného a účinného hubnutí, které jim v jejich snažení mohou výrazně pomoci. A proto se v dnešním článku budu zabývat těmito základy hubnutí. Celý článek >

Kloubní výživa - chondroitin sulfát

Kloubní výživa - chondroitin sulfát

Autor: fit-kul | 10.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Se vzrůstající všeobecnou znalostí základů zdravé výživy, vzrůstá i důležitost zkoumání doplňků výživy. Všichni již víme, že konzumace jídla s vysokým obsahem nasycených tuků a transmastných kyselin je nezdravá. Naopak konzumace ovoce a zeleniny je vyloženě žá Celý článek >

Tabata trénink

Tabata trénink

Autor: fit-kul | 09.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tabata trénink je nejvíce efektivní typ vysoko intenzivního silového tréninku a to překvapivě v jeho krátkém trvání. Tabata trénink totiž trvá pouhé 4 minuty!!!!, ale ty 4 minuty vytváří pozoruhodné výsledky. Celý článek >

Základy výživy - aminokyseliny

Základy výživy - aminokyseliny

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Aminokyseliny jsou organické sloučeniny rozpustné ve vodě a v rozmanitých kombinacích tvoří základ tělesných bílkovin, peptidů. Do těla je dostanete pomocí bílkovin, které tvoří 22 různých aminokyselin, které náš organismus potřebuje. Jsou základním stavebním Celý článek >

Základy výživy - sacharidy

Základy výživy - sacharidy

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Sacharidy jsou důležitou součástí potravy a působí jako přenašeče energie prvního řádu, protože glukóza (základní stavební kámen sacharidů) zásobuje všechny orgány včetně svalů energií. Nepřenášejí však pouze energii, ale také je nalezneme v kostech a chrupavk Celý článek >

Základy výživy - bílkoviny

Základy výživy - bílkoviny

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Bílkoviny jsou nejdůležitějšími stavebními kameny našeho těla. Zodpovídají za správnou funkci většiny orgánů našeho organismu. Tvoří základ svalových buněk. Podobně jako sacharidy je lze rozštěpit na menší molekuly – aminokyseliny. Celý článek >

Základní pojmy - třídění tuků

Základní pojmy - třídění tuků

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tuky představují pro člověka největší zásobárnu energie, uloženou hlavně v podkoží, ale i v mozku a některých dalších orgánech, které chrání před nárazem, chladem a tlakem (oční bulvy, ledviny). Slouží také jako nosiče vitamínů rozpustných v tucích a jsou zdro Celý článek >

Základní pojmy - cholesterol

Základní pojmy - cholesterol

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Cholesterol je steroidní látka, kterou lidský organismus potřebuje pro tvorbu hormonů a vitamínu D. Cholesterol pomáhá tělu zpracovávat tuky, je také důležitý při tvorbě buněčných membrán. Příliš vysoká koncentrace v krvi však nese pro organismus zdravotní riz Celý článek >

Core training

Core training

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Core training v překladu znamená posilování svalů tělesného jádra. Stabilita tělesného jádra je, zjednodušeně řečeno, rozhodující pro transfer „energie" z velkých svalových skupin na malé. Tělesné jádro je převodní stupeň mezi horními a dolními končetinami. Celý článek >

Korte - překonejte stagnaci a naberte hmotu

Korte - překonejte stagnaci a naberte hmotu

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 1

Korte je typ tréninkového programu od uznávaného německého trenéra Stephana Korteho. Jedná se o jeden z nejúčinnějších programu původně zaměřeným pro powerliftery pro nabrání kvalitní svalové hmoty a zvýšení síly. Tyto použité tréninkové principy jsou známé j Celý článek >

Jak se zbavit tuku - přehled spalovačů

Jak se zbavit tuku - přehled spalovačů

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 1

Každý si už alespoň jednou v životě řekl: „Už jsem zase přibral a tentokrát s tím musím něco udělat“. Nejjednodušší volbou je koupě nějakého „zaručeně fungujícího“ přípravku na hubnutí. Ale na trhu je nepřeberné množství spalovačů tuků a který vybrat? V dnešní Celý článek >

Cheating – cesta k větší síle

Cheating – cesta k větší síle

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Cheating v překladu znamená klamání a používá se k dosažení maximální zátěže pro právě procvičované svaly. V praxi tuto speciální techniku provozuje většina návštěvníků posiloven a ani o tom neví. Kolikrát jste již někoho viděli, jak si nakládá na obouruční či Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 15 , registrovaných: 1