Kulturistika

Pár informací o BCAA

Pár informací o BCAA

Autor: fit-kul | 20.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dnes si povíme něco o BCAA (branched-chain amino acid) tedy o leucinu, isoleucinu a valinu... Celý článek >

Co je to PABA?

Co je to PABA?

Autor: fit-kul | 20.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kyselina para-aminobenzoová nebo zkráceně PABA je šedo-bílá organická sloučenina, která je jen mírně rozpustná ve vodě. Je to populární doplněk stravy, který je potřeba pro správnou funkci organismu. Patří do skupiny vitamínů B, je příbuzná kyselině listové. V Celý článek >

Každodenní pomocník - KOFEIN

Každodenní pomocník - KOFEIN

Autor: fit-kul | 20.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kofein je hořká, bílá, krystalická látka, která má farmakologické účinky na organismus. Je klasifikována spíše jako droga, než živina, ale stále se považuje za doplněk stravy. Ve sportu se používá díky své schopnosti „maskovat“ únavu a zvyšování vytrvalosti. M Celý článek >

Yohimba - do posilovny i do postele

Yohimba - do posilovny i do postele

Autor: fit-kul | 20.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pausinystalia yohimbe (Yohimbe), dříve známý jako yohimbe Corynanthe, je psychoaktivní rostlina, která obsahuje alkaloid yohimbin. Kromě yohimbinu obsahuje tato kůra ještě dalších 10 alkaloidů, které se na biologickém účinku v malé míře také podílí. Výtažky z Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku - 1. díl

Velká encyklopedie strečinku - 1. díl

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapný“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Přeměňte své bicepsy na zbraně

Přeměňte své bicepsy na zbraně

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Většina z nás by určitě chtěla vytasit naše bicepsy na veřejnosti a jen se kochat uznalými pohledy přihlížejících. Chcete masivní bicepsy, které přitahují pozornost? Tak na co ještě čekáte? Že to nejde? OMYL!!! Je načase nafouknout vaše ruce a dostat je za hra Celý článek >

Trénink 4x4 - barbarská síla

Trénink 4x4 - barbarská síla

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Váš aktuální trénink je nuda a máte chuť na změnu? Chcete cvičit jako smyslů zbavení dokud nepadnete? Tak je na čase to rozbalit!!! Barbarský program 4x4 je trénink, který je zaměřen na maximální svalový a silový zisk. A opravdu, tohle nejsou silné řeči, 4x4 f Celý článek >

Všechno, úplně všechno o proteinech 1.část - Co to jsou proteiny?

Všechno, úplně všechno o proteinech 1.část - Co to jsou proteiny?

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tato příručka obsahuje informace o každém aspektu suplementace proteiny, včetně správného načasování konzumace, druhy a výhody dodatečné suplementace. Celý článek >

9 rad, které vám pomohou v pokroku - 1.část

9 rad, které vám pomohou v pokroku - 1.část

Autor: fit-kul | 18.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Když začínáte trénovat, tak prvním rokem na sobě pozorujete změny téměř každý den. Jste silnější a větší než jste kdy byli, prostě úžasný pokrok. A z čista jasna BUM! Stagnace. Ať se snažíte jak chcete, jste stále stejní a já vím, je to ohromě demotivující. Tě Celý článek >

Kreatin a alkohol

Kreatin a alkohol

Autor: fit-kul | 18.07.2011 00:00 | Komentářů: 1

V dnešním článku budeme mluvit o vlivu alkoholu na budování svalů a co se stane, když budete pít alkohol spolu s užíváním kreatinu. Ač se to může zdát zvláštní, tak doposud nebyli publikovány žádné studie, které by se zabývali užívání alkoholu spolu s kreatine Celý článek >

Synephrine - pomocník při hubnutí

Synephrine - pomocník při hubnutí

Autor: fit-kul | 18.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Synephrine lze nalézt v ovoci rostliny známé jako Citrus aurantium („hořký pomeranč“). Je to jedna z hlavních aktivních látek nacházejících se v tomto ovoci. Chemicky řečeno, synephrine je podobný efedrinu a jeho sloučeninám, které se používají v lécích proti Celý článek >

Spalte 15 640 kalorií bez zvednutí činky

Spalte 15 640 kalorií bez zvednutí činky

Autor: fit-kul | 17.07.2011 12:02 | Komentářů: 0

Zde je návod, jak spálit navíc 15 640 kalorií bez toho, aniž byste museli chodit do posilovny. Celý článek >

Domácí trénink

Domácí trénink

Autor: fit-kul | 17.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mnoho lidí z mnoha různých důvodů nechce nebo nemůže chodit do klasické posilovny. Jestliže i přesto chtějí něco dělat se svým tělem, nezbývá nic jiného než začít s domácím posilováním. Většinou se jedná o naprosté začátečníky v posilování. Jestliže tento popi Celý článek >

Peklo na Zemi - mrtvý tah širokým úchopem

Peklo na Zemi - mrtvý tah širokým úchopem

Autor: fit-kul | 17.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Který cvik je nejlepší? Dřep? Bench press? Francouzský tlak? Každý má nějakého toho svého favorita. Ale co kdybych se zeptal: který ze cviků v těle nejvíce stimuluje uvolňování hormonu (což má za následek větší růst svalů)? Ano, máte pravdu je to mrtvý tah! A Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 2