Kulturistika

Spalte 100 kalorií za 10 minut cvičení

Spalte 100 kalorií za 10 minut cvičení

Autor: fit-kul | 16.05.2012 20:43 | Komentářů: 0

Dnes víme, že krátká cvičení (2 nebo 3 deseti minutové tréninky během jednoho dne) mohou být stejně účinné jako jeden déletrvající trénink. Klíčem k úspěchu je zaměření se na intenzitu a správné využití času tréninku. Celý článek >

CKD - cyklická ketogenní dieta

CKD - cyklická ketogenní dieta

Autor: Alunka | 15.04.2012 11:44 | Komentářů: 7

Jednou z nejúčinnějších metod spalování tuků a zároveň šetření svalové hmoty jsou ketogenní diety, kde se střídají bezsacharidové fáze (snaha o dosažení ketogenního stavu) s fázemi sacharidovými. Ketogenní dieta se těší oblibě zejména díky dosahování skvělých Celý článek >

Nízkotučný špenátový dip

Nízkotučný špenátový dip

Autor: fit-kul | 10.04.2012 19:38 | Komentářů: 0

Tento nízkotučný špenátový dip můžete podávat s pečivem, zeleninou nebo k masu. Celý článek >

Modifikovaný HIIT

Modifikovaný HIIT

Autor: fit-kul | 04.04.2012 22:14 | Komentářů: 0

Tento modifikovaný trénink vychází ze základů vysoko intenzivního intervalového tréninku (HIIT), který pomáhá budovat vytrvalost, zvyšovat anaerobní práh a spalovat více kalorií a tuků během, ale i po tréninku. Celý článek >

Skákání přes švihadlo

Skákání přes švihadlo

Autor: fit-kul | 03.04.2012 18:56 | Komentářů: 0

Skákání přes švihadlo je skvělý způsob, jak zvýšit svoji celkovou fyzickou kondici a kromě toho, to je i velmi zábavný a variabilní cvik. Celý článek >

Trenink s eliptickým trenažérem

Trenink s eliptickým trenažérem

Autor: fit-kul | 02.04.2012 19:56 | Komentářů: 0

Tento tréninkový plán využívající eliptický trenažér pomáhá spálit více kalorií a to pomocí střídání vysoké a nízké intenzity cvičení. Celý článek >

10 nejlepších kardio cvičení

10 nejlepších kardio cvičení

Autor: fit-kul | 29.03.2012 07:50 | Komentářů: 0

Pravidelný kardio trénink je jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete pro své tělo udělat, ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu nebo zlepšit své zdraví. Celý článek >

Jednoduchý tréninkový plán

Jednoduchý tréninkový plán

Autor: fit-kul | 27.03.2012 20:13 | Komentářů: 0

Posilování je nezbytnou součástí většiny fitness rutin. Je to také skvělý způsob jak předejít různým úrazům a to díky celkovému zpevnění těla, ale je to i doporučovaný způsob, jak urychlit rehabilitace např. po různých zlomeninách. Celý článek >

Kardio supersérie

Kardio supersérie

Autor: fit-kul | 08.03.2012 20:02 | Komentářů: 0

Trénink na kardio strojích bývá často velká nuda. Jeden ze způsobů, jak tuto činnost zpříjemnit, udělat jí zábavnější a zatížit i jiné svalové skupiny je střídání různých kardio strojů během tréninku. Celý článek >

Spalte 300 kalorií za 30 minut

Spalte 300 kalorií za 30 minut

Autor: fit-kul | 07.03.2012 19:36 | Komentářů: 0

Pokud se snažíte spálit kalorie a zhubnout pomocí kardio stroje, mám pro vás výzvu: odložte časopisy, vypněte televizi a hlavně se přestaňte dívat na hodinky. Dobře, maximálně si můžete ponechat MP3 přehrávač, ale vše ostatní musí pryč. Proč tak drastická opat Celý článek >

Fullbody trénink pro začátečníky

Fullbody trénink pro začátečníky

Autor: fit-kul | 05.03.2012 09:25 | Komentářů: 0

Tento 12týdenní fullbody trénink pro začátečníky je navržen tak, abyste maximálně připravili své tělo na budoucí intenzivní split trénink. Celý článek >

Plážová dieta (dieta ze South Beach)

Plážová dieta (dieta ze South Beach)

Autor: fit-kul | 01.03.2012 19:26 | Komentářů: 0

Existuje takový nespočet různých diet, že může být velmi obtížné vybrat si tu správnou. Mezi hlavní typy diet patří nízkokalorické, nízkosacharidové a nízkotučné diety. Mezi celosvětově nejoblíbenější dietní plány patřila donedávna Atkinsova dieta, tedy do dob Celý článek >

Speciální trénink nohou

Speciální trénink nohou

Autor: fit-kul | 28.02.2012 18:55 | Komentářů: 0

Tento trénink není pro slabé jedince! Musíte být připraveni procvičit své nohy tak tvrdě, jako nikdy předtím. Trénink zahrnuje dřepy, předkopávání, mrtvý tah, výpady a další. Celý článek >

Objem - Intenzita - Frekvence

Objem - Intenzita - Frekvence

Autor: fit-kul | 22.02.2012 21:14 | Komentářů: 0

Tento tréninkový program obsahuje tři různé metody cvičení, které zajistí, že budou vaše svaly neustále stimulovány k růstu. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 3