Kulturistika

Budujeme a tvarujeme svaly bez masa

Budujeme a tvarujeme svaly bez masa

Autor: fit-kul | 07.03.2013 14:27 | Komentářů: 0

Často kolem sebe slýcháte, že bez kvalitních bílkovin vám svaly neporostou? Celý článek >

Kuře na talíři

Kuře na talíři

Autor: fit-kul | 26.02.2013 19:00 | Komentářů: 0

Zase to kuře, řekne si možná většina z vás. Je pravda, že pokud dbáte na zdravé stravování, tak se kuřecí maso na vašem talíři objevuje asi docela často. A lehce se může stát, že se vám kuřecí maso prostě přejí. Celý článek >

Hubněte díky dostatečnému příjmu kalorií

Hubněte díky dostatečnému příjmu kalorií

Autor: fit-kul | 25.02.2013 13:52 | Komentářů: 0

Už se vám někdy stalo, že jste bojovali s posledními pěti, třemi kilogramy, které za žádnou cenu nechtěly dolů? Vyzkoušeli jste snad všechny různé metody tréninku, pečlivě jste si zapisovali, co jíte, kdy jíte a pečlivě jste odvažovali velikosti porcí? A těch Celý článek >

Sůl – jak je to s ní doopravdy?

Sůl – jak je to s ní doopravdy?

Autor: fit-kul | 16.02.2013 18:47 | Komentářů: 0

V jedné známé pohádce se praví, že sůl je nad zlato. Je tomu ale opravdu tak? Celý článek >

S chutí tropického ovoce

S chutí tropického ovoce

Autor: fit-kul | 15.02.2013 19:03 | Komentářů: 0

Uznávám, že venku to na žádné parné dny plné sluníčka ještě zdaleka nevypadá a asi dlouho ještě vypadat nebude. Nicméně si myslím, že tato menší překážka, nám vůbec nebrání v tom, abychom se alespoň na chvíli, v teple našeho domova, vydali na pomyslnou cestu d Celý článek >

Zeleninová  frittata

Zeleninová frittata

Autor: fit-kul | 08.02.2013 14:07 | Komentářů: 0

Dneska přinášíme zajímavý recept na vydatnou snídani. Jedná se o frittatu. Frittata je určená pro ty, kteří mají v oblibě jídla z vajec a už je nebaví jíst stále míchaná vejce zakápnutá kečupem, nebo uvařená vejce na tvrdo. Celý článek >

Strečink pro růst svalů

Strečink pro růst svalů

Autor: fit-kul | 07.02.2013 16:59 | Komentářů: 0

Při přečtení nadpisu si možná říkáte, jak může přispět právě strečink k růstu svalů? Nerostou svaly pouze díky posilování? Ano, samozřejmě posilování je hlavním krokem k tomu, aby vaše svaly rostly. Ale i strečink by měl mít ve vašem tréninku své místo. Celý článek >

Jan Peršín – rozhovor se závodníkem v crossfit

Jan Peršín – rozhovor se závodníkem v crossfit

Autor: fit-kul | 05.02.2013 17:38 | Komentářů: 0

Crossfit je fenomén dnešní doby. Cvičební program zaměřující se na všeobecnou fyzickou zdatnost. Zeptali jsme se proto trenéra a závodníka v crossfit Honzy Peršína, aby nám tento ještě relativně nový cvičební program přiblížil. Celý článek >

Lukáš Topinka ohlásil návrat

Lukáš Topinka ohlásil návrat

Autor: fit-kul | 01.02.2013 10:45 | Komentářů: 0

Před několika dny se na různých internetových stránkách týkajících se kulturistiky objevila zpráva, že Lukáš Topinka ohlásil návrat na soutěžní prkna. Proto jsme se rozhodli Lukáše zeptat jak to tedy s jeho návratem vlastně je a na co se jeho fanoušci můžou tě Celý článek >

Vitamíny

Vitamíny

Autor: fit-kul | 31.01.2013 08:43 | Komentářů: 0

Vitamíny jsou organické látky, které tělo potřebuje, aby mohlo růst, vyvíjet se a být v činnosti. Spolupracují s jinými složkami a dodávají energii, napomáhají při stavbě tkání, vylučování látek a zajišťují, že všechny systémy fungují tak, jak mají. Celý článek >

Svalový růst – základy výživy

Svalový růst – základy výživy

Autor: fit-kul | 29.01.2013 17:28 | Komentářů: 0

Asi není žádnou novinkou, že strava je základem úspěchu každého, kdo chce vybudovat nějaké to kilo svalů. Celý článek >

Moje oblíbené recepty

Moje oblíbené recepty

Autor: fit-kul | 24.01.2013 15:31 | Komentářů: 0

Jednoduché, ale chutné recepty. Celý článek >

Zdravá svačina

Zdravá svačina

Autor: fit-kul | 16.01.2013 16:45 | Komentářů: 0

Jako aktivní sportovci jistě víte, že nejen pravidelný trénink, ale také pravidelné a zdravé stravování, vám pomůže udržet správnou rychlost metabolismu, omezí se chutě na sladké a také zajistí, že vám nebude kručet v břiše. Celý článek >

Unilaterální trénink

Unilaterální trénink

Autor: fit-kul | 12.01.2013 15:11 | Komentářů: 0

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o jeden druh tréninku, který jsem nedávno vyzkoušela a který se mi velice zamlouvá. A to nejen po stránce intenzity, ale i jako změna stávajících, „zaběhnutých“ tréninků. Jedná se o unilaterální trénink. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 16 , registrovaných: 2