Kulturistika

Hardcore trénink

Hardcore trénink

Autor: fit-kul | 14.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tento hardcore trénink, ve kterém budete trénovat 3 dny v týdnu, je určen pro středně pokročilé cvičence. První den procvičíte nohy a záda, druhý den prsní svaly a ramena, třetí den ruce. V ideálním případě byste měli cvičit v Po-St-Pá. Celý článek >

Trénink pro začátečníky podle Rega Parka

Trénink pro začátečníky podle Rega Parka

Autor: fit-kul | 14.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Chcete trénovat jako Arnold Schwarzenegger? Arnoldův vzor byl naturální kulturista Reg Park, který často a s oblibou cvičil fullbody trénink. Ačkoliv Arnold nebyl naturální kulturista, využíval tento trénink, který mu přinášel velmi dobré výsledky. Celý článek >

Objemový pyramidový trénink

Objemový pyramidový trénink

Autor: fit-kul | 14.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dostali jste se do situace, že ať cvičíte jak cvičíte, tak vaše svaly nerostou? Chcete zvýšit svoji sílu, velikost a svalový objem? Chcete velké ruce? Dobře tvarovaná záda? Masivní nohy? Tady je vaše šance!!! Celý článek >

100% silový trénink

100% silový trénink

Autor: fit-kul | 13.08.2011 00:00 | Komentářů: 2

Toto je trénink cíleně zaměřený pro powerliftery, ale to v žádném případě neznamená, že není vhodný i do kulturistického tréninku, protože jak již dobře víme: kde je síla, jsou i těžké váhy a kde jsou těžké váhy, jsou i velké svaly!!! Celý článek >

Recepty: 100% celozrnný chléb

Recepty: 100% celozrnný chléb

Autor: fit-kul | 12.08.2011 00:00 | Komentářů: 1

Proč si kupovat předražený celozrnný chleba, který stejně v naprosté většině ani náhodou není 100% celozrnný. Zkuste se podívat na složení takového chleba, když budete kupovat nějaký „lepší“ celozrnný chléb, tak tam bude maximálně 60% celozrnné mouky. A co ten Celý článek >

Dieta: sacharidové vlny

Dieta: sacharidové vlny

Autor: fit-kul | 11.08.2011 00:00 | Komentářů: 1

Sacharidové vlny jsou jedny z nejefektivnějších a nejoblíbenějších diet používaných nejen v kulturistické přípravě. Je to dieta, která opravdu funguje!!! Celý článek >

Doplňky výživy: co, kdy a jak brát?

Doplňky výživy: co, kdy a jak brát?

Autor: fit-kul | 10.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pravidelně chodím do posilovny, dřepuji, benčuji a provádím mrtvé tahy. Mám jasný cíl, kterého se držím. Jsem disciplinovaný a jdu si za svým cílem. Veškerý můj trénink si dokumentuji, tak jako každodenní jídlo. Mám dostatek odpočinku. Ale bohužel mé svalové p Celý článek >

Objemový jídelníček

Objemový jídelníček

Autor: fit-kul | 10.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mnoho lidí se mě ptá, co mají jíst, aby nabrali svalovou hmotu a nejlépe pouze svaly. A já říkám pořád to stejné: nabrat „čistou“ svalovou hmotu bez gramu tuku navíc je nemožné. Vždy zde bude objemová fáze růstu, tj. kdy konzumuji dostatečné množství sacharidů Celý článek >

Vejce, vejce a zase vejce

Vejce, vejce a zase vejce

Autor: fit-kul | 09.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Vejce jsou nutričně bohaté proteinové potraviny, které by měli být pravidelně konzumovány. Jsou to také jedny z nevšestranějších potravin - mohou být připravovány jak na sladko, tak na slano. Jejich konzumace je vhodná téměř v každém životním stylu a výborně s Celý článek >

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Autor: fit-kul | 08.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak omega-6 tak i omega-3 mastné kyseliny patří do skupiny polynenasycených tuků a jsou pro naše těla nepostradatelné, řadí se mezi esenciální mastné kyseliny. Náš organismus je nedokáže syntetizovat a proto je musíme přijímat v naší stravě v rovnovážném zasto Celý článek >

Kroková dieta

Kroková dieta

Autor: Alunka | 06.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pokud patříte mezi ty, kteří se neustále snaží zhubnout a hledají na internetu mezi nepřeberným množstvím článků o dietách, máme tu pro vás další z nich. Její název je kroková dieta. Tato dieta nevychází z neustálého počítání kalorií a hlídání sacharidů, ale j Celý článek >

Výživa a svalová hmota

Výživa a svalová hmota

Autor: fit-kul | 04.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Budování svalové hmoty není žádná věda, pouze vyžaduje určité základní znalosti, kázeň a odhodlání. Zdravá a výživná strava se musí jíst každý den, aby se dostavily požadované výsledky. Velmi často se na první místo v budování svalů staví trénink a doplňky výž Celý článek >

Ženšen

Ženšen

Autor: fit-kul | 04.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Slovo ženšen se vztahuje k rostlinám z čeledi aralkovitých nebo k látkám z nich pocházejících. Ženšen je vytrvalá bylina, jejíž podzemní část tvoří mohutný kořenový systém. Tento kořen je nejčastěji užívanou částí ženšenu. Existuje mnoho různých druhů ženšenu: Celý článek >

14 mýtů o doplňcích výživy

14 mýtů o doplňcích výživy

Autor: fit-kul | 03.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V tomto článku se podíváme na 14 nejčastějších mýtů o doplňcích výživy. Většina těchto mýtů má stále mnoho zastánců, navzdory skutečnosti, že tyto mýty již byly dávno zkoumány a vyvráceny. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 3